ageempire

Alla inlägg under mars 2014

>.<

Av Ironjo AgEEmpire - 30 mars 2014 10:36

Hej Hej Hej syr för jag nt bloggat på längggggge:(

Har inte haft ngt att blogga om:D.

Men Jag har en dålig nyhet kan nt ha tävlingen Idag:(

Om ni undrar är det anonym sak.... 

Vill inte säga vrf.

Men jag söker efter Pokemon saker:D typ Pika egg or Pika, Holo mew:).

Men aja ses!!:)

Av Ironjo AgEEmpire - 26 mars 2014 16:29

Hej jag måste tyvär sjutaupp Lottningen/hinderbannan till söndag ska på kalas på lördag:(.

jag fråga till slut chans påOskarw och han sa ja!!!!! Jag älskar du:)


Det var bara det.....så ses.....:)


/Mvh Ironjo

Av Ironjo AgEEmpire - 25 mars 2014 17:12

Hej.

Jag måste ändra priset i lottningen och hinderbannan:(.

Men det här priset är mkt bätttttrrreeee!!

Vill ni veta vad det är??

Såklart:D

Jo priset är sip,gip eller gip[s]

Det beror på om du är gip så ger jag ut gip[s]  

Om är gip[s] så får du En rannnndddddooommmm:D.

Så det var bara det, ska fråga chans nu på en kille i GT jag har vart kär i honom nu i ca 1 månad.

Men har inte vågat att säga vad jag käner:).  


Hej då:)

/Mvh Ironjo  

Av Ironjo AgEEmpire - 24 mars 2014 15:47

Hej!!

¨Här kommer lite info om Lottningen och "Hinderbanan".:)

jo jag kommer göra ett rum som typ kommer heta [AoE] event - Ironjo och typ [AoE] Lottning - ironjo:).

haha:D

Skulle skriva det tidigare idag men var i bibbbbllllaannn och lånnnnna tyo 20 böker:D.

Haha Älskar och läsa  



haha ses:)


Mvh//Ironjo  

Av Ironjo AgEEmpire - 23 mars 2014 11:03

Hej!.

Jo idag lotta jag ut 1,5 mile i AoE :) osse.osse skulle få 1 mile men han var inte där så jag lotta ut ngn i AoE, oskar fick 1 mile sen lotta jag ut 500 000 och dellllla upp det och lotta typ 5 gånger:D.

Så det var kul:D.

Jag ska lotta ut 1 mile nästa vecka Lördag ca 12:00-13:30.

Och sen ska jag ha en "Hinderbana sammmmma dag där man vinner 2 mile och/eller S-rares, vid 13:40-14:20.

Ps ni får gjärna Kommentera/ge frågor osv:).


Mvh//Ironjo  



Av Ironjo AgEEmpire - 22 mars 2014 09:32

Hej hej:).

Jag ska äta frukost så ska göra ett snabbt inläg:D.

jo har set på en skit skön video och vill dellllla med mig den  : 

Av Ironjo AgEEmpire - 21 mars 2014 16:44

Hej hej hej!

Vinnaren av tävlingen där man vinner 150 k, 2lila är...........  

osse.osse:) efter som ingen kommentera så tog jag bara en i AoE:)


så aja ses  .


mvh//ironjo  

Av Ironjo AgEEmpire - 21 mars 2014 08:34

Hej.......

Jag är sjuk  .

jo jag har ont i magggggeeeennn;(.

men igår hade jag 11 bloggare!!!!!!.

och bloggen är bara 3 dagar gammmmmaaaallll!!!.

så jag ska lotttttaaaa ut en vinnnnare som ska vinna 2 lila lottar uttttt vinnaren ca 15:00.

Om du vill dellllta så skriv Bara i Kommentaren Ditttttttt GT namn och jag vill vara med:). 


Jo jus det öhh på söndag avslutas tävlingen och du ut ser jag vinnnnnarrren:).


så jag......ses ska se klart en film:).


mvh//Ironjo  

Presentation


Hej!
Välkommen till Min blogg om AgE där det aldrig kan vara Tyst lovar försökte te en bild men gick inte:D.Jag kommer blogga om AgE och kanske då och då om ngt annat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards