ageempire

Direktlänk till inlägg 20 mars 2014

Tävling!!!

Av Ironjo AgEEmpire - 20 mars 2014 13:51

Hej Ironjo här igen.

Jo för att få gång läsare så ska jag göra en tävling  .

Jo den som får in över 10 läsare får ett pris kanske 1 mile  .

Haha alla kan delta men hur ska ni få in läsare?

Jo ni kan kalla typ på facebook GT skriv typ in på AgEempire det är en tävling där du vinnnnnnnneeeeeerrrrr 1 mile i GT.


Jo en sak till här kommer lite mer info om bloggen:).

minst 1 gång i veckan har jag en tävling, kommer också byta bakrund och header:)


Hahaha va bara det så....aja ses  

Mvh//Ironjo  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ironjo AgEEmpire - 16 april 2014 10:05

Hej då Blogg ska sluta blogga. Orkar inte längggggggre Ingen i AoE typ Uppskatar Bloggen:( ...

Av Ironjo AgEEmpire - 10 april 2014 19:10

Hej:D  Har inget viktigt att säga men Shippe Hälsar:D  Är i hennes Casse tog en bild vet inte vrf men aja Det var kul:D Jo en sak måste ni bara göra.....BLOGGA MER!!! Har bara haft 25 Läsare:( Rekordet är 65 men nu har jag gått ner!!! Men aja...

Av Ironjo AgEEmpire - 9 april 2014 18:35

Hej syr för jag nt bloggat så mycket har haft NP :D Gick ganska bra;) Men i Ma inte så bra:D... Men aja ska köra Minecraft om ni vill köra i samma Server som jag kan ni skriva det i GT;),   Ses....   Mvh// Ironjo ...

Av Ironjo AgEEmpire - 5 april 2014 17:37

Hej som ngr kanske vet så sluta LackyKanin med GT idag:(. Det var ca 50 i rummet som tog Förväl av henne så hon gav bort lite saker till sinnna vänner:). Jag fick en svart drake som minne<3 jag kommer aldrig sälja den<3<3<3. Jo jus ...

Av Ironjo AgEEmpire - 4 april 2014 17:24

Hej! Jag är så glad vill ni vetttta vrf?? Såklart! Jag kom In På....En Musik Klass,Skola:). Kommer Börja där Åk 7. Men måste Ju sluta i min gamla:( Kommer sakna er Seide Robin Tobias Akseli Mattias W/N, WOOOOUUUU Osv.... Men aja ses ska...

Presentation


Hej!
Välkommen till Min blogg om AgE där det aldrig kan vara Tyst lovar försökte te en bild men gick inte:D.Jag kommer blogga om AgE och kanske då och då om ngt annat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards